Skip to main content






فرزندان خود را برای بورس آماده کنید


با داستانی به شما خواهم گفت که چطور سرمایه گذاری در  بورس را به فرزندان خود آموزش دهید.

یک روز پدرم مرا صدا کرد
و روزنامه ای را  به من نشان داد
او یک نسخه مرتب شده از وال استریت ژورنال را به من دادمن 10 سال داشتم. تمام چیزی که دیدم چهره های چاپی خوب و خنده دار بود. "" من پرسیدم چرا. "پوشش روزنامه را هر روز بخوانیداین به شما کمک می کند درک کنید که در جهان چه می گذرد. ​​" "من حدس می زنم ..."
در ابتدا ، خواندن را جعلی می کردم تا دچار مشکل نشوم. اما سرانجام شروع به لذت بردن از آن کردم و خودم را پیدا کردم که به تنهایی علاقه مندماین امر به خواندن خبرنامه های سرمایه گذاری پدرم و یادگیری تدریجی در بورس تبدیل شدآخر هفته ها پدرم برایم توضیح می داد که چه سهامی را خریده است و چراموفقیت های او با شکست ها پاشیده شد اما داستانی پشت هر سرمایه گذاری بودبه یاد دارم که از او سؤال کردم ، "چرا اینجا سرمایه گذاری کردی؟" - پاسخ او این بود: "من با افرادی صحبت کردم که شرکت را خوب می شناسندسپس من تحقیقات خودم را انجام دادم و تصمیم گرفتم. " من تایید كردم كه انگار می دانستم معنای آن چیستپدرم همیشه می گفت: "پسر کمی خطر کن " ، پدرم ادامه داد ، "این به شما فرصتی می دهد تا زندگی را به همان شکلی که می خواهید زندگی کنید."
آن روزهای اولیه پدرم تأثیر زیادی بر من گذاشتدر پایان بسیاری از انتخاب های اولیه من تعریف شد و به من عشق به سرمایه گذاری که گیر افتاده است - من به این نتیجه رسیدم که شرکتی را تاسیس  کنم تا به مردم کمک کند تا سرمایه گذاری کنند . اما این فقط مربوط به یادگیری چگونگی انتخاب سهام مناسب نبود - من یاد گرفتم که ریسک ، اهمیت پس انداز پول و نحوه مسئول بودن با امور مالی خود را درک کنماکنون ، من شروع به فکر کردن در مورد چگونگی انجام همان کار با فرزندان خودم کردم.

هزاره ها
نسل امروز با روزنامه های سیاه و سفید روی میز نمی نشیند و حتی اخبار کابلی را تماشا نمی کندنه تنها این ، آنها در هر دقیقه از زندگی خود را با تبلیغات احاطه می کنند ، و پیشنهادات کارت اعتباری را در لحظه تبدیل شدن 18 سالگی پرتاب می کنند. آنها تولید هزینه هستندوام های دانشجویی ، بدهی کارت اعتباری و گزاف گویی از کار به شغل بدون هیچ تحقیقاتی به نظر می رسد چیزهایی هستند که توسعه عادات مالی خوب شخصی را سخت می کندبه همین دلیل مهم است که فرزندان خود را زود شروع کنید.
با عقب انداختن ، فهمیدم که سرمایه گذاری وسیله ای برای پدرم است که بتواند وقت خود را با من بگذراند - با من ارتباط برقرار کند و مانند یک بزرگسال با من رفتار کند ، حتی اگر من آنقدر آماده نبودمبه محض اینکه علاقه مند شدم ، با سؤال و ایده هایی به سمت او می گشتم ، و این از بین نرفت - سرمایه گذاری فقط با پیر شدن بیشتر اهمیت می یابد. این یک کانال برای من د تا به توصیه های او اعتماد کنم.
من اعتقاد دارم که نشستن با فزندان برای بزرگ شدن و سرمایه گذاری آنها در بورس بسیار تاثیر گذار است.
·         آنها شروع به توجه به امور مالی خود می کنند - صرفنظر از اینکه سرمایه گذاری آنها چگونه ممکن است انجام شود ، راهی برای کمک به بزرگسالان جوان است که درک کنند که پول روی درختان رشد نمی کند (و آنها را برای پس انداز کردن ترغیب می کند)
·         سرمایه گذاری در پول به سواد مالی فرزندان شما کمک می کنددانستن مواردی مانند نرخ بهره ، ریسک و بازده و اقتصاد عمومی ابزار مهمی خواهد بود که زمان آن فرا رسد که اولین ماشین خود را بگیرند یا خانه خریداری کنند.
·         شما می توانید از سرمایه گذاری برای جلب احساس استقلال استفاده کنیدبا اعتماد به فرزندتان به برخی از سرمایه های بذر ، آنها احساس می کنند مانند یک فرد بالغ رفتار می شود
·         مهمتر از همه ، این می تواند به مبارزه با عادت های بد شخصی مانند هزینه های بیش از حد و نادیده گرفتن کمک کنداگر عادت به سرمایه گذاری دارید ، سعی خواهید کرد که هر ماه مقداری پول پس انداز کنید تا سرمایه گذاری کنید و (امیدوارم) تماشای آن گلدان را با گذشت زمان رشد دهید

چه طور باید شروع کرد·         

  • راهی برای به اشتراک گذاشتن در تجربه سرمایه گذاری بیابید - می توانید در انتخاب و تصمیم گیری خود فرزند را شرکت دهید، و به آنها آموزش دهید در شرکت هایی که به آنها علاقه دارند سرمایه گذاری کنید (یا توضیح دهید که چرا نباید در آنها سرمایه گذاری کنید) یا به سایتی مانند هومان که در این خصوص ، طراحی شده است،بروید و سرمایه گذاری به او یاد دهید. 
  •   سعی کنید آنها را تحریک کنید - اگر توانایی آن را دارید ، در سال اول یا چند سال سرمایه گذاری خود را با دلار به دلار آنها هماهنگ کنید (یعنی اگر 100 دلار پس انداز کنید ، مادر و پدر برای سرمایه گذاری 100 دلار به آنها می دهند)،  راهی عالی برای تقویت رفتارهای مسئولانه و تشویق سرمایه گذاری در حساب های بانکی آنها است 
  •  منابع ساده را با آنها به اشتراک بگذارید 

1.    سرمایه گذاری دلار اول شما
2.    شش عادت از سرمایه گذاران بسیار موفق
3.    از سایتهای عالی مانند hoomaan.org یا وبلاگی مانند  http://aref2000esfahaniiii.parsiblog.com/Profile/
      بازدید کنید.

    


        منابع:
                  ویکی پدیا
                  https://hoomaan.org/
                   https://www.investopedia.com/




Comments

Popular posts from this blog

سؤالات مصاحبه برنامه نویسی

شرکت های بزرگی مانند آمازون ، گوگل و مایکروسافت همیشه در جستجوی اضافه کردن برنامه و استعداد توسعه نرم افزار برای پیوستن به لیست های خود هستند.  بنابراین ، برای جلب فرصتی سودآور با نامهای بزرگی مانند موارد فوق ، فرد باید تا حد امکان دانش بیشتری را جمع کند. برای سهولت در تلاش شما لیستی از 45 سؤال مصاحبه برنامه نویسی را گردآوری کرده ایم که هرکسی که برای برنامه  نویسی سؤالات مصاحبه برنامه ریزی می کند ، باید بداند. برای مشاهده ی مقالات مرتبط اینجا کلیک کنید سوالات و پاسخ های مصاحبه برتر برنامه نویسی سؤال: لطفاً با برنامه نویسی رایانه ، آنچه را می فهمید توضیح دهید. پاسخ:   همچنین به عنوان برنامه نویسی یا برنامه نویسی شناخته می شود ، برنامه نویسی رایانه فرآیند رمزگذاری یک الگوریتم در یک نماد گذاری ، معمولاً یک برنامه رایانه ای ، با استفاده از برخی زبان های برنامه نویسی است تا بتوان آن را توسط یک  کامپیوتر اجرا کرد. هر زبان برنامه نویسی شامل مجموعه ای از دستورالعمل ها برای رایانه برای اجرای مجموعه ای از کارها است.  برنامه نویسی یک فرآیند پیچیده است که شامل طراحی یک ال

موارد لازم برای مصاحبه

برای مصاحبه چه باید کرد 1. پوشه ما قصد داریم مقدار قابل توجهی از مستندات مورد نیاز خود را برای مصاحبه شغلی تشریح کنیم ، بنابراین اول از همه چیز می خواهید یک پوشه داشته باشید که بتوانید این اسناد را به طور مرتب ذخیره کنید. مربی حرفه هزاره دنور ، مستقر در دنور ، می گوید: این اقدام ساده ، یک مهارت نرم است که بسیاری از کارفرمایان به  دنبال نامزدها هستند. مصاحبه ی کاری هومان 2. چندین نسخه از رزومه شما شما به احتمال زیاد رزومه خود را هنگام درخواست شغل ارسال کرده اید ، اما فرض نکنید مصاحبه کننده نسخه ای از آن را در دست داشته باشد.  DeWall می گوید: "مدیران استخدام مشغول کار هستند و گاهی فراموش می کنند که رزومه خود را چاپ کنید." چرا چندین نسخه آورده؟  راشل لوک ، مربی حرفه ای در دانشگاه مریلند می گوید: "شما هرگز نمی دانید با چه تعداد  کارمند  ملاقات خواهید کرد."  "این نادر است که شما فقط با [مدیر استخدام] ملاقات می کنید." افزایش درآمد در میهن پرستان 3. کارت ویزیت مربی شغلی هزاره ، آناستازیا دکمه می گوید ،  اگرچه  رزومه کاری  شما  باید شامل

9 استراتژی بازاریابی برای رشد اقتصادی شما

رشد یک   تجارت   آسان نیست .  اول ، شما به یک ایده عملی نیاز دارید .  از آنجا ، شما باید یک پل سودآور را کشف کنید ، یک جمعیت هدف را تعریف کنید و چیزی برای فروش آنها داشته باشید .  این که آیا شما محصولات، خدمات یا اطلاعاتی را در حال پیاده کردن هستید، دریافت این کلمه به طور فزاینده ای سنگین شده است .  و بدون داشتن   راهکارهای   مناسب   بازاریابی   برای جلب رشد شما ، چانه‌زنی سود و ماندن در کنار هم تقریباً غیرممکن است . برای مطالعه مقاله های مشابه اینجا کلیک کنید با این حال، شناسایی استراتژی های مناسب برای بازاریابی مشاغل شما اغلب به علم موشک تشبیه می شود .  چگونه پیام خود را به مخاطبان صحیح می رسانید و آنرا به صورت مؤثر انجام می دهید؟   چگونه می توان دید را افزایش داد و ضمن حفظ سود با یک   پیشنهاد تبدیل ،   فروش را افزایش داد   ؟   امروزه با توجه به اینکه از توجه   رسانه های اجتماعی   به شدت جلب توجه می کنیم   ، برای   بهینه سازی موتورهای جستجو   ،   وبلاگ نویسی   و تبلیغات به ازای هر کلیک ، می توان فهمید که چرا اکثر آنها حاضرند موهای خود را بیرون بکشند . حقیقت این است که آنچ