Skip to main content

سؤالات مصاحبه برنامه نویسی

شرکت های بزرگی مانند آمازون ، گوگل و مایکروسافت همیشه در جستجوی اضافه کردن برنامه و استعداد توسعه نرم افزار برای پیوستن به لیست های خود هستند. بنابراین ، برای جلب فرصتی سودآور با نامهای بزرگی مانند موارد فوق ، فرد باید تا حد امکان دانش بیشتری را جمع کند.
برای سهولت در تلاش شما لیستی از 45 سؤال مصاحبه برنامه نویسی را گردآوری کرده ایم که هرکسی که برای برنامه نویسی سؤالات مصاحبه برنامه ریزی می کند ، باید بداند.

برای مشاهده ی مقالات مرتبط اینجا کلیک کنید

سوالات و پاسخ های مصاحبه برتر برنامه نویسی


سؤال: لطفاً با برنامه نویسی رایانه ، آنچه را می فهمید توضیح دهید.



پاسخ: همچنین به عنوان برنامه نویسی یا برنامه نویسی شناخته می شود ، برنامه نویسی رایانه فرآیند رمزگذاری یک الگوریتم در یک نماد گذاری ، معمولاً یک برنامه رایانه ای ، با استفاده از برخی زبان های برنامه نویسی است تا بتوان آن را توسط یک کامپیوتر اجرا کرد.

هر زبان برنامه نویسی شامل مجموعه ای از دستورالعمل ها برای رایانه برای اجرای مجموعه ای از کارها است. برنامه نویسی یک فرآیند پیچیده است که شامل طراحی یک الگوریتم ، کدنویسی همان در یک زبان برنامه نویسی ، اشکال زدایی یک برنامه ، حفظ و به روز کردن کد است.

سؤال: آیا می توانید انواع مختلفی از خطاهایی را که هنگام اجرای یک برنامه رایانه ای رخ می دهد ، شمرده و توضیح دهید؟

پاسخ: سه نوع خطا هنگام اجرای یک برنامه کامپیوتری می تواند رخ دهد. اینها هستند:
  • خطاهای منطقی - این اتفاق در سناریوی یک برنامه رایانه ای اجرا می شود که منطق اشتباه را اجرا می کند. از آنجا که هیچ گزارشی برای این نوع خطاهای برنامه نویسی ایجاد نشده است ، دشوارترین آنها برای مقابله هستند.
  • خطاهای زمان اجرا - هنگامی که برنامه حاوی یک عملیات غیرقانونی است رخ می دهد. به عنوان مثال ، تقسیم یک عدد با 0. این تنها خطاهایی هستند که بلافاصله هنگام اجرای برنامه نمایش داده می شوند. پس از بروز خطای زمان اجرا ، اجرای برنامه متوقف شده و یک پیام تشخیصی نمایش داده می شود.
  • خطاهای نحوی - هنگامی رخ می دهد که یک یا چند قانون دستوری زبان برنامه نویسی مورد استفاده قرار گرفته باشد. چنین خطاهایی در طول زمان کامپایل شناسایی می شوند.

سؤال: لطفاً الگوریتمی را توضیح دهید. برخی از ویژگیهای مهم آن چیست؟

پاسخ: یک الگوریتم می تواند به عنوان مجموعه ای از مراحل محدود تعریف شود که در صورت پیروی از آن در دستیابی به یک کار خاص کمک می کند. ویژگی های مهم یک الگوریتم وضوح ، کارایی و ظرافت آن است.

سؤال: با حفظ و به روز کردن یک برنامه کامپیوتری چه می فهمید؟

پاسخ: روند نگهداری و به روزرسانی یک برنامه کامپیوتری پس از نصب موفقیت آمیز آن آغاز می شود. در حالی که تعمیر و نگهداری برنامه فرایند مداوم نظارت بر برنامه رایانه ای برای رفع اشکالات و خطاها است ، بروزرسانی برنامه رایانه به معنای بهتر شدن آن با تغییرات جزئی و عمده در طول زمان است.

سؤال: لطفاً توضیح مختصری در مورد متغیرها ارائه دهید.

پاسخ: از متغیرها برای ذخیره کردن ورودی برنامه و همچنین نتایج محاسباتی در حین اجرای برنامه استفاده می شود. اینها در واقع مکانهای حافظه نامیده می شوند. مقدار ذخیره شده در یک متغیر می تواند در طول اجرای برنامه تغییر کند.

سوال: هر زبان برنامه نویسی دارای کلمات محفوظ است. آنها چیست؟ چند مثال بزنید.

پاسخ: کلمات رزرو شده ، همچنین به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند ، کلماتی هستند که معانی از پیش تعریف شده در یک زبان برنامه نویسی خاص دارند. این کلمات مجاز برای استفاده در اهداف دیگر قابل استفاده یا تعریف مجدد نیستند. در زیر چند نمونه از کلمات محفوظ آمده است:
  • ج - شکستن ، کیس ، کاراکتر ، پیش فرض ، موارد دیگر ، float ، if و int
  • جاوا - انتزاعی ، boolean ، گرفتن ، کلاس ، const ، double ، enum ، سرانجام ، پیاده سازی ، نمونه سازی ، پرتاب ، گذرا و فرار
  • پایتون - و ، ادعا کنید ، ادامه ، دفاع ، دلپذیر ، جهانی ، نه ، لامبدا ، افزایش و بازده

سوال: با حلقه ها چه می فهمید؟ انواع مختلف حلقه ها را بطور خلاصه توضیح دهید.

پاسخ: حلقه ساختاری در برنامه نویسی است که می تواند مجموعه ای از عبارات را برای تعداد مشخصی از زمانها تکرار کند یا تا زمانی که یک شرط خاص برآورده شود. سه نوع حلقه مهم وجود دارد:
  • برای… حلقه بعدی - این موثرترین حلقه است که از قبل می دانید تعداد دفعات تکرار حلقه
  • WHILE… WEND Loop - تا زمانی که شرط مورد نظر نادرست شود ، یک عمل خاص را تکرار می کنید. این حلقه به ویژه مفید است که تعداد کل تکرارها ناشناخته باشد.
  • حلقه تو در تو - هنگامی که یک حلقه در داخل حلقه استفاده می شود ، آن را به عنوان حلقه تو در تو لانه می گویند

سؤال: لطفاً مستندات برنامه را توضیح دهید. چرا مهم است؟

پاسخ: مستندات برنامه شرح کتبی از الگوریتم (ها) ، روش کدگذاری ، طراحی ، آزمایش و استفاده صحیح از یک برنامه کامپیوتری خاص است. این برای افرادی که از برنامه روز به روز استفاده می کنند و همچنین برای برنامه نویس (های) برنامه اصلاح ، اصلاح و به روز کردن برنامه رایانه بسیار ارزشمند است.
مستندات قابل اعتماد یک برنامه نویس جدی است. در دسترس بودن مستندات کامل نه تنها به پیگیری جنبه های مختلف یک برنامه کامپیوتری کمک می کند بلکه به بهبود کیفیت کلی همان کمک می کند. تمرکز اصلی مستندات برنامه توسعه ، نگهداری و انتقال دانش به سایر توسعه دهندگان است.

سوال: ثابت ها چیست؟ انواع آنها را توضیح دهید.


پاسخ: ثابت یک واحد برنامه نویسی است که نمی تواند در طول اجرای برنامه تغییر یا تغییر دهد. ثابت ها از دو نوع اصلی هستند:
  • ثابتهای عددی - شامل اعداد صحیح ، اعداد دقیق و دو دقیقه‌ای است. به عنوان مثال ، 22 ، 24 ، -898 ، 4.5 و 73.45
  • ثابتهای رشته - شامل دنباله ای از شخصیت های الفبایی محصور شده در علامت نقل قول مضاعف است. حداکثر طول یک رشته رشته 255 نویسه است. به عنوان مثال ، "Shimla" ، "I Love You" و "Orange is the Black Black"
  • سوال: لطفاً اپراتورها را توضیح دهید.

    پاسخ: از اپراتورها برای انجام برخی عملیات بر روی داده ها در یک برنامه کامپیوتری استفاده می شود. این نمادها نشان داده می شوند. به عنوان مثال ، / تقسیم ریاضی را نشان می دهد در حالی که * نشان دهنده ضرب است. 4 نوع اصلی اپراتور وجود دارد:
    • حساب - برای انجام عملیات ریاضی استفاده می شود
    • تخصیص - برای ذخیره نتایج محاسباتی ، رشته ها و مقادیر در متغیرها استفاده می شود
    • منطقی - برای اجازه دادن به یک برنامه رایانه ای تصمیم گیری بر اساس شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر ، اپراتورهای منطقی امکان ترکیب شرایط ساده را برای ایجاد شرایط پیچیده تر فراهم می کنند
    • رابطه ای - برای تعریف یا آزمایش نوعی رابطه بین دو نهاد استفاده می شود. این اپراتورها درست یا نادرست را ارزیابی می کنند و مقدار غیر صفر تولید می کنند

    سوال: آیا می توانید آرایه ها را توضیح دهید؟

    پاسخ: یک آرایه یک ساختار برنامه نویسی است که مجموعه ای از چندین مقدار داده از یک نوع است. از نظر حافظه ، یک آرایه گروهی از مکانهای حافظه متناقض است که داده های مشابهی را ذخیره می کند.

    سؤال: با یک زیراندیشی چه می فهمید؟

    پاسخ: مجموعه ای از خود بیانیه های قابل استفاده از هر نقطه برنامه رایانه ای به عنوان یک زیرانداز شناخته می شود. پس از آنکه زیرآب کار وظیفه مورد نظر خود را با موفقیت انجام داد ، کنترل را به بخشی از برنامه به نام سابروتین برمی گرداند.

    سؤال: زبان های برنامه نویسی سطح پایین و سطح بالا را توضیح دهید. همچنین ، چند مثال ارائه دهید.

    پاسخ: هر زبان برنامه نویسی که هیچ گونه تعمیم از معماری مجموعه دستورالعمل رایانه را ارائه ندهد ، یک زبان برنامه نویسی سطح پایین است. زبان مونتاژ و زبان ماشین دو نمونه بارز از زبانهای برنامه نویسی سطح پایین است.
    یک زبان برنامه نویسی که تعمیم بالایی از معماری مجموعه دستورالعمل رایانه ارائه می دهد ، به یک زبان برنامه نویسی سطح بالا گفته می شود. به طور معمول ، یک زبان برنامه نویسی سطح بالا دارای عناصری شبیه به زبان طبیعی است تا توسعه برنامه را آسان تر کند.
    تعریف دیگر از زبان برنامه نویسی سطح بالا است که مستقل از پردازنده اصلی سیستم است که در آن اجرا شده است. C ++ ، Java و Python برخی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سطح بالا هستند.

    سوال: با کد ماشین شما چه می فهمید؟

    پاسخ: کد ماشین یک زبان برنامه نویسی سطح پایین است. بر خلاف زبانهای برنامه نویسی سطح بالا که با کامپایلر برای تبدیل کد سطح بالا به کد دستگاه برای اجرای برنامه همراه هستند ، یک ریزپردازنده مستقیماً کد دستگاه را بدون انجام چنین تحولی پردازش می کند.

    سؤال: آیا در مورد زبانهای مدل سازی اطلاع دارید؟ چند مثال بزنید.

    پاسخ: به هر زبان مصنوعی قابل استفاده برای بیان اطلاعات یا دانش یا سیستم ها در یک ترتیب که توسط مجموعه ای از قوانین قابل اعتماد تعیین می شود ، یک زبان مدل سازی نامیده می شود.
    همین مجموعه قوانین برای تفسیر معنای مؤلفه های یک ساختار زبان مدل سازی نیز استفاده می شود. در زیر چند نمونه از زبانهای مدل سازی آورده شده است:
    • نماد مدل سازی فرآیند کسب و کار
    • گسترش زبان مدل سازی سازمانی
    • نمودار جریان
    • برنامه نویسی ساختار یافته جکسون
    • زبان مدل سازی سیستم ها
    • زبان مدل سازی یکپارچه


    سوال: لطفاً تست نرم افزار را توضیح دهید. چرا ما به اون احتیاج داریم؟


    پاسخ: مانند برنامه نویسی ، آزمایش نرم افزار جنبه مهم هر مدل چرخه عمر توسعه نرم افزار ، خواه مدل سنتی آبشار یا مدل مدرن توسعه سریع برنامه (RAD) باشد.
  • تحت فرآیند تست نرم افزار ، این نرم افزار در شرایط خاصی آزمایش می شود تا کیفیت یکسان را بررسی کند. یکی دیگر از انگیزه های مهم برای آزمایش یک برنامه کامپیوتری ، ارزیابی این است که آیا موفق به ارائه یک تجربه کاربری خوب شده است یا نه. برخی دلایل دیگر عبارتند از:
    • بررسی موارد بهبودی
    • از کار مناسب / در نظر گرفته شده اطمینان حاصل کنید
    • پاسخگویی به نیازهای کاربر

    سوال: منظور شما از "نسخه بتا" یك برنامه رایانه ای چیست؟

    پاسخ: نسخه ضرب و شتم یک برنامه یا نرم افزار رایانه ای نسخه ای از نسخه ای است که هنوز برای انتشار عمومی آماده نیست و قرار است پس از بازخورد کاربر دریافت شده از آزمایش بتا اصلاح شود.

    سوال: آیا می توانید رویکرد طراحی بالا به پایین توضیح دهید؟

    پاسخ: رویکرد طراحی بالا به پایین روشی است که برای تجزیه و تحلیل نرم افزار اتخاذ شده است. به جای مقابله با یک مشکل به طور کلی ، ابتدا به تعدادی از مشکلات فرعی تقسیم می شود. سپس هریک از آنها به صورت جداگانه حل می شوند. سپس راه حل ها برای بدست آوردن بهترین راه حل ترکیب می شوند.

    سوال: با اجرای برنامه چه می فهمید؟

    پاسخ: تکمیل موفقیت آمیز تست نرم افزار یک برنامه کامپیوتری را ارسال کنید ، لازم است آن را نصب کرده و بر روی رایانه (های) هدفمند نصب کنید. این فرآیند نصب و تنظیم برنامه رایانه ای که توسط کاربران نهایی قابل استفاده است به عنوان اجرای برنامه نامیده می شود.

    سوال: لطفاً اجرای برنامه را توضیح دهید.

    پاسخ: اجرای برنامه فرایند انجام دستورالعملهای بومی توسط برنامه توسط کامپیوتر است. قبل از اجرا ، برنامه رایانه ای لازم است تا در حافظه (RAM) کامپیوتر بارگذاری شود.

    سؤال: کامپایلر چیست؟

    پاسخ: کامپایلر یک برنامه رایانه ای است که کد نوشتاری را به یک زبان برنامه نویسی به یک زبان دیگر ترجمه می کند. به طور معمول ، کامپایلر به برنامه ای اشاره دارد که کد منبع را به یک زبان برنامه نویسی سطح بالا به یک زبان برنامه نویسی سطح پایین برای ایجاد یک برنامه اجرایی ترجمه می کند.
    پاسخ: در حین تست یک برنامه رایانه ای ، تعدادی از موارد کشف می شود. به این خطاها و اشکالات گفته می شود. اشکال زدایی فرآیند اصلاح آنها است. به عبارت دیگر ، اشکال زدایی فرایند اصلاح خرابی های کشف شده در کد اجرا شده است.
    پاسخ: هر برنامه رایانه ای معمولی شامل صدها تا هزاران LOC است. اضافه کردن نظرات راهی برای ساده کردن تجربه بررسی یا یافتن چیزی در کد برای دیگران آسانتر است.

    سؤال: آیا می توانید بهترین روش های کد نویسی را ذکر کنید؟

    پاسخ: در زیر بهترین روش های کد نویسی برای کارآمد کردن برنامه نویسی وجود دارد:
    • از اصل DRY پیروی کنید
    • برخی از کنوانسیون های نامگذاری را به یاد بسپارید
    • کد را تا حد ممکن ساده نگه دارید
    • طول یک خط کد را محدود کنید
    • استفاده از نظرات مکرر
    • از تورفتگی مداوم استفاده کنید
    • هر زمان و هر جا که ممکن باشد از لانه بینی عمیق خودداری کنید

    سوال: آیا می توانید اصل DRY را توضیح دهید؟

    پاسخ: DRY مخفف عبارت تکراری نیست. این یک اصل توسعه نرم افزار است که هدف آن کاهش تکرار الگوهای نرم افزاری است. برای دستیابی به این هدف ، یا الگوهای نرم افزاری تکراری باید با انتزاعات جایگزین شوند یا از نرمال سازی داده ها استفاده شود.

    سؤال: نقض اصل DRY چیست؟ آنها به طور معمول در کجا یافت می شوند؟

    پاسخ: به آنها راه حل های WET گفته می شود. اگرچه WET به طور معمول مخفف نوشتن همه چیز دو بار است ، اما در بعضی موارد ممکن است به معنی تایپ کردن یا زمان هدر رفتن همه ما باشد. راه حل های مرطوب معمولاً در معماری های چند لایه اتخاذ می شوند.
  • سوال: لطفاً مرتب سازی حباب ها را توضیح دهید؟

    پاسخ: مرتب سازی حباب یک الگوریتم مرتب سازی ساده است که در آن عناصر مجاور در یک ساختار داده مانند یک آرایه به طور مداوم با هم مقایسه می شوند تا زمانی که ترتیب صحیح را بدست آوریم. عناصر مقایسه شده تنها در صورتی تغییر می یابند که به ترتیب نادرست باشند.
    مرتب سازی حباب اجازه می دهد تا مقادیر کوچکتر "حباب" در بالای لیست ، و از این رو نام باشد. به دلیل ارزشهای بزرگتر "نزول" به پایین ، این نوع نوعی غرق کننده نیز نامیده می شود. ببینید چگونه حباب در C کار می کند.

    سؤال: لطفاً ساختار داده را توضیح دهید.

    پاسخ: ساختار داده ها روشی خاص برای سازماندهی و دستکاری داده ها است. این امکان دسترسی به کارآمد و همچنین تغییر داده ها را فراهم می کند.
    همچنین می توان ساختار داده را به عنوان مجموعه ای از داده ها ، توابع قابل استفاده بر روی آنها و روابط بین آنها تعریف کرد. آرایه ها ، لیست های پیوندی ، پشته ها ، نمودارها و پشته ها نمونه هایی از ساختار داده ها هستند.

    سؤال: بعضی از مناطقی که از ساختار داده استفاده می کنند چیست؟

    پاسخ: در مورد هر مکانی که داده در آن دخیل باشد ، ساختار داده لازم است. با این حال ، برخی از نمونه های قابل توجه عبارتند از:
    • هوش مصنوعی
    • طراحی کامپایلر
    • مدیریت پایگاه داده
    • گرافیک
    • تحلیل عددی
    • سیستم های عامل
    • تحلیل آماری
    پاسخ: مرتب سازی فرایند ترتیب عناصر یک آرایه به ترتیب صعودی یا نزولی است. برخی از روشهای محبوب طبقه بندی عبارتند از:
    پاسخ: جستجوی باینری به بهترین نحو برای لیستی اعمال می شود که در آن همه عناصر قبلاً طبقه بندی شده اند. جستجوی باینری با جستجو در وسط لیست شروع می شود.
    اگر عنصر میانی عنصر هدفمند نباشد ، آنگاه به جستجو در نیمه پایین یا نیمه بالایی لیست می پردازیم. این روند تا زمانی که عنصر مورد نظر پیدا نشود تکرار می شود.

    سؤال: شما چگونه می توانید تمام عناصر را در یک آرایه یک بعدی ارجاع دهید؟

    پاسخ: برای اشاره به همه عناصر در یک آرایه یک بعدی باید از یک حلقه ایندکس استفاده کنیم. پیشخوان از 0 تا عددی برابر با 1 کمتر از اندازه آرایه شروع می شود. از این رو ، با استفاده از پیشخوان حلقه به عنوان زیر مجموعه آرایه ، به همه عناصر پی در پی مراجعه می شود.

    سوال: شما با LIFO و FIFO چه می فهمید؟

    پاسخ: LIFO و FIFO دو محبوب ترین شکل دستیابی ، بازیابی و ذخیره اطلاعات هستند. LIFO مخفف Last In First Out است. این بدان معنی است که در این روش آخرین داده های ذخیره شده اول بازیابی می شوند. این روش در پشته دنبال می شود.
    FIFO مخفف First In First Out است و رویکرد مخالف LIFO است. در اینجا ، داده هایی که قدیمی ترین ذخیره شده اند ، داده هایی است که برای اولین بار بازیابی می شود. رویکرد FIFO در یک صف دنبال می شود.
  • سوال: آیا می توانید آرایه چند بعدی را توضیح دهید؟

    پاسخ: یک آرایه معمولی فقط یک شاخص دارد. یک آرایه چند بعدی مجموعه ای است که دارای چندین شاخص است. در جایی استفاده می شود که نمایه سازی تک بعدی کافی نیست.

    سوال: لطفاً یک نمودار را توضیح دهید.

    پاسخ: نوعی ساختار داده که دارای مجموعه ای از جفت های مرتب شده است ، نمودار نامیده می شود. به این جفت های مرتب شده نیز قوس یا لبه گفته می شود. آنها برای اتصال گره ها مورد استفاده قرار می گیرند ، جایی که داده ها در آن ذخیره و بازیابی می شوند.

    سؤال: تفاوت بین یک ساختار داده خطی و غیرخطی چیست؟

    پاسخ: در یک ساختار داده خطی ، عناصر داده در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند. آرایه ها ، لیست های پیوندی ، صف ها و پشته ها نمونه هایی از ساختار داده های خطی هستند.
    در یک ساختار داده غیرخطی ، امکان اتصال عناصر داده به بیش از دو عنصر داده وجود دارد. نمونه هایی از ساختار داده های غیر خطی نمودارها و درختان هستند.

    سوال: لطفاً یک درخت AVL را توضیح دهید.

    پاسخ: یک درخت جستجوی باینری که همیشه به طور جزئی متعادل است ، یک درخت AVL نام دارد. این اولین ساختار داده ای است که به گونه ای طراحی شده است. تعادل تفاوت بین ارتفاعات زیر درختان از ریشه است.

    سوال: چرا از الگوریتم هافمن استفاده می کنیم؟

    پاسخ: برای گسترش درختان باینری که طول وزنی آنها حداقل وزن داشته باشد ، از الگوریتم هافمن استفاده می کنیم. از یک جدول شامل تعداد کل دفعات برای هر عنصر داده استفاده می کند.
    پاسخ: جستجوی فیبوناچی نوعی الگوریتم جستجو است که برای یک آرایه مرتب شده اعمال می شود. از روش تقسیم و تسخیر برای کاهش بسیار زیاد زمان مورد نیاز برای رسیدن به عنصر هدف استفاده می کند.

    سؤال: الگوریتم بازگشتی چگونه کار می کند؟

    پاسخ: الگوریتم بازگشتی یک مسئله را به مشکلات فرعی کوچکتر و آسان برای مدیریت تقسیم می کند. خروجی حاصل از یک بازگشت پس از پردازش یک مشکل فرعی ، ورودی برای فرآیند بازگشتی بعدی می شود.

    سوال: عملکرد بازگشتی چیست؟

    پاسخ: تابعی که خود را صدا می کند یک تابع بازگشتی نامیده می شود. این مبتنی بر یک شرط خاتمه است و از یک پشته استفاده می کند. پدیده بازگشتی نامیده می شود.

    سؤال: لطفاً توضیح دهید که چگونه تخصیص حافظه پویا در مدیریت داده ها کمک می کند؟

    پاسخ: تخصیص حافظه پویا در ذخیره انواع داده های ساخت یافته ساده کمک می کند. علاوه بر این ، در ترکیب بلوک های ساختاری جداگانه برای تشکیل سازه های کامپوزیتی که می توانند در صورت لزوم گسترش یافته یا پیمانکاری شوند ، کمک می کند.

    سوال: تفاوت بین NULL و VOID چیست؟

    پاسخ: در حالی که NULL یک مقدار را نشان می دهد ، VOID شناسه نوع داده را نشان می دهد. یک متغیر با یک مقدار NULL مقدار خالی را نشان می دهد. نشانگرهایی که اندازه اولیه ندارند با استفاده از VOID مشخص می شوند.
  • سوال: لطفاً توضیح دهید که چگونه متغیر متغیر بر تخصیص حافظه تأثیر می گذارد.

  • پاسخ: یک نوع داده خاص با بیانیه متغیر تعریف شده است. مقدار کل حافظه ای که باید اختصاص یابد به نوع داده ای که متغیر اعلام شده به آن تعلق دارد بستگی دارد.

    سوال: لطفا انتزاع داده ها را توضیح دهید.

    پاسخ: انتزاع داده ها به تجزیه یك مشكل داده پیچیده به مشكلات فرعی قابل كنترل كمك می كند. زیر انتزاع داده، اشیاء داده اول و عملیات به در همان مشخص شده انجام شود. نحوه ذخیره اشیاء داده ها در حافظه به یک کار ثانویه تبدیل می شود.

    نتیجه

    لیست ما از 45 سؤال مصاحبه برنامه نویسی که هر برنامه نویس مشتاق باید بداند ، تکمیل می کند ، و این سؤالات به شما در ترک مصاحبه های فنی کمک می کند. اگر در زمان مصاحبه مشکلات دیگری پیدا کردید که در اینجا ذکر نشده اند ، لطفاً نظر دهید و ما موارد ذکر شده را در لیست ذکر شده اضافه خواهیم کرد. بهترین ها!

Comments

Popular posts from this blog

موارد لازم برای مصاحبه

برای مصاحبه چه باید کرد 1. پوشه ما قصد داریم مقدار قابل توجهی از مستندات مورد نیاز خود را برای مصاحبه شغلی تشریح کنیم ، بنابراین اول از همه چیز می خواهید یک پوشه داشته باشید که بتوانید این اسناد را به طور مرتب ذخیره کنید. مربی حرفه هزاره دنور ، مستقر در دنور ، می گوید: این اقدام ساده ، یک مهارت نرم است که بسیاری از کارفرمایان به  دنبال نامزدها هستند. مصاحبه ی کاری هومان 2. چندین نسخه از رزومه شما شما به احتمال زیاد رزومه خود را هنگام درخواست شغل ارسال کرده اید ، اما فرض نکنید مصاحبه کننده نسخه ای از آن را در دست داشته باشد.  DeWall می گوید: "مدیران استخدام مشغول کار هستند و گاهی فراموش می کنند که رزومه خود را چاپ کنید." چرا چندین نسخه آورده؟  راشل لوک ، مربی حرفه ای در دانشگاه مریلند می گوید: "شما هرگز نمی دانید با چه تعداد  کارمند  ملاقات خواهید کرد."  "این نادر است که شما فقط با [مدیر استخدام] ملاقات می کنید." افزایش درآمد در میهن پرستان 3. کارت ویزیت مربی شغلی هزاره ، آناستازیا دکمه می گوید ،  اگرچه  رزومه کاری  شما  باید شامل

9 استراتژی بازاریابی برای رشد اقتصادی شما

رشد یک   تجارت   آسان نیست .  اول ، شما به یک ایده عملی نیاز دارید .  از آنجا ، شما باید یک پل سودآور را کشف کنید ، یک جمعیت هدف را تعریف کنید و چیزی برای فروش آنها داشته باشید .  این که آیا شما محصولات، خدمات یا اطلاعاتی را در حال پیاده کردن هستید، دریافت این کلمه به طور فزاینده ای سنگین شده است .  و بدون داشتن   راهکارهای   مناسب   بازاریابی   برای جلب رشد شما ، چانه‌زنی سود و ماندن در کنار هم تقریباً غیرممکن است . برای مطالعه مقاله های مشابه اینجا کلیک کنید با این حال، شناسایی استراتژی های مناسب برای بازاریابی مشاغل شما اغلب به علم موشک تشبیه می شود .  چگونه پیام خود را به مخاطبان صحیح می رسانید و آنرا به صورت مؤثر انجام می دهید؟   چگونه می توان دید را افزایش داد و ضمن حفظ سود با یک   پیشنهاد تبدیل ،   فروش را افزایش داد   ؟   امروزه با توجه به اینکه از توجه   رسانه های اجتماعی   به شدت جلب توجه می کنیم   ، برای   بهینه سازی موتورهای جستجو   ،   وبلاگ نویسی   و تبلیغات به ازای هر کلیک ، می توان فهمید که چرا اکثر آنها حاضرند موهای خود را بیرون بکشند . حقیقت این است که آنچ