رشد یک تجارت آسان نیست. اول ، شما به یک ایده عملی نیاز دارید. از آنجا ، شما باید یک پل سودآور را کشف کنید ، یک جمعیت هدف را تعریف کنید و چیزی برای فروش آنها داشته
باشید. این که آیا شما محصولات، خدمات
یا اطلاعاتی را در حال پیاده کردن هستید، دریافت این کلمه به طور فزاینده ای
سنگین شده است. و بدون داشتن راهکارهای مناسب بازاریابی برای جلب رشد شما ، چانهزنی سود
و ماندن در کنار هم تقریباً غیرممکن است.
با این حال، شناسایی استراتژی های مناسب
برای بازاریابی مشاغل شما اغلب به علم موشک تشبیه می شود. چگونه پیام خود را به مخاطبان صحیح می
رسانید و آنرا به صورت مؤثر انجام می دهید؟ چگونه می توان دید را افزایش داد و ضمن
حفظ سود با یک پیشنهاد تبدیل ، فروش را افزایش داد ؟ امروزه با توجه به اینکه از توجه رسانه های اجتماعی به شدت جلب توجه می کنیم ، برای بهینه سازی موتورهای جستجو ، وبلاگ نویسی و تبلیغات به ازای هر کلیک ، می توان
فهمید که چرا اکثر آنها حاضرند موهای خود را بیرون بکشند.
حقیقت این است که آنچه شما را به این
مرحله در تجارت رساند احتمالاً نمی تواند شما را به سطح بعدی برساند. اگر احساس گیر کرده اید ، به یک
عضو ادامه دهید. اکثر کارآفرینان آنقدر مشغول کار
"در" مشاغل خود هستند که از کار کردن در "کار" خودداری می
کنند. در نتیجه برخورد با فعالیت های
روزانه یک شرکت که شامل دستیابی به مشتری ، تقاضای زنجیره تأمین و موارد دیگر است
، ما اغلب از به کار بستن راهبردهای مناسب بازاریابی که به رشد اقتصادی تجارت ما
کمک می کند ، غفلت می کنیم.
چه کاری برای انجام این کار لازم است؟ به عبارت ساده ، شما باید برای یک
لحظه قدم عقب بردارید. شما
باید مکانیک اصلی پیام خود و اینکه چگونه بطور مؤثر به مخاطبان بزرگتر برسید بدون
از دست دادن پیراهن خود ، آنالیز و درک کنید. راز همه اینها چیست؟ مهم نیست از چه استراتژی بازاریابی
استفاده می کنید ، اگر قیف فروش موثری نداشته باشید و تبدیل های خود را بهینه کنید ، فقط پول را دور می
کنید.
دیجیتال مارکتینگ هومان
بهترین راهکارهای بازاریابی برای استفاده کدامند؟
بیشتر مشاغل با یک معضل روبرو هستند. این یک Catch-22 است. برای افزایش چشمگیر فروش ، نیاز به افزایش
دید وجود دارد. اما برای دیدن بیشتر ، مشاغل
مجبورند پول بیشتری خرج کنند. وقتی
این چاه خشک شود ، قرار است چه کاری انجام دهید؟
هیچ پاسخ روشنی و واضح برای آن سؤال وجود
ندارد که همه شرایط را در بر بگیرد. اما
مواردی وجود دارد که می توان امروز ، درست در حال حاضر ، حتی با بودجه کفشی ، برای
دستیابی به مشتریان بیشتر بدون شکستن بانک ، انجام داد.
10 استراتژی برو به فعالیت وجود دارد
که می توانید از آنها استفاده کنید. بازاریابی هر تجارت آنلاین .
1.از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
شما نمی توانید رسانه های اجتماعی را
نادیده بگیرید. اینجاست که همه به اصطلاح جادوها
اتفاق می افتد. برخی از مشاغل صرفاً بر پشت رسانه
های اجتماعی ساخته شده اند. در
ابتدا می تواند مرعوب کننده باشد. مطمئن. اما وقتی حرکت می کنید ، می
توانید در رسانه های اجتماعی پست بگذارید تا با گذشت زمان آسان تر و آسان تر شوید.
البته اگر پول برای سوزاندن داشته باشید ،
می توانید یک مدیر رسانه های اجتماعی نیز استخدام کنید. اما اگر اینکار را نکنید ، خودتان باشید. معتبر باشید. افکار خود را ارسال کنید. محصولات خود را ارسال کنید هر چیزی را که می دانید مناسب و
مفید بنویسید که به مخاطبان شما کمک می کند اطلاعات بیشتری درباره شما و شغل خود و
یا در مورد صنعتی که در آن هستید یاد بگیرید.
برای دستیابی به مشاغل موفق دیگر یا حتی
برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه که ممکن است به دنبال محصولات و خدمات شما
باشند از پیام های مستقیم در سیستم عامل
هایی مانند Instagram و حتی Snapchat یا Twitter استفاده کنید. این بازاریابی بسیار قدرتمند است.
مرتبط : 10 قانون
بازاریابی رسانه های اجتماعی
2.آموزش های ویدئویی ایجاد کنید.
یکی از مؤثرترین راه ها برای به دست آوردن
این کلمه در کسب و کار شما ، ایجاد آموزش های ویدیویی است. چیزهای مفیدی را به مردم یاد دهید. آنها را از طریق آن قدم بزنید. دستان خود را نگه دارید. آموزش های مرحله به مرحله همه
عصبانیت است. هرچه در این زمینه بهتر باشید و
ارزش بیشتری کسب کنید ، سریعتر می توانید دید خود و در نهایت فروش خود را تقویت
کنید.
امروز ، یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان در
پشت گوگل است . هر وقت کسی بخواهد چیزی بصری یاد
بگیرد ، به آنجا می رود. شما
احتمالاً این کار را خودتان بارها و بارها انجام داده اید. بنابراین فقط از خود بپرسید که چه چیزی می
توانید در تجارت خود آموزش دهید که به مصرف کنندگان کمک کند تا برخی از مشکلات درد
را حل کنند؟ در وهله اول چه چیزی شما را به
تجارت تبدیل کرده است؟
سخت ترین قسمت؟ شنیدن صدای خودتان در حال پخش کردن و حتی
دیدن خودتان است. در حال حاضر ، شما لازم نیست که
به صورت بصری در دوربین ظاهر شوید ، اما به احتمال زیاد نیاز به شنیدن آن خواهید
بود. شما به مرور زمان به آن عادت می
کنید. اما شما نمی توانید دید و دسترس YouTube را نادیده بگیرید ، بنابراین از
آنجا خارج شوید و فیلم های معتبر و مفیدی را امروز ، همین حالا شروع کنید.
مرتبط : 6 روش
استفاده از فیلم برای فروش مفاهیم جدید محصول
3. اکنون وبلاگ نویسی را شروع کنید.
مطمئناً می توانید یک وبلاگ را شروع کنید . اگر یک وبلاگ برای تجارت خود
ندارید ، باید بلافاصله آن را شروع کنید. اما شما فقط لازم نیست که در وبلاگ خود
وبلاگ بنویسید. بیشتر افراد وبلاگ نویسی را دنیای
زندگی می دانند زیرا فاقد دید است. واقعیت
این است که وبلاگ شما مانند یک بیابان بی ثمر خواهد بود مگر اینکه بدانید که چه
کاری انجام می دهید.
اما این فقط مربوط به ارسال ایده های شما در وبلاگ شما نیست. شما باید وبلاگ نویسی را شروع
کنید. برای ارسال مطالب از سیستم عامل هایی مانند Medium استفاده کنید. به سؤالات Quora و Reddit پاسخ
دهید . یا از آنجا خارج شوید و روی پلتفرم انتشارات LinkedIn بروید . اینها همه حوزه های اقتدار است که هرکسی
می تواند در آن پست کند ، که مخاطبان گسترده ای دارد ، همین حالا به شما امکان
دسترسی فوری و فوری را می دهد.
هنگامی که وبلاگ می کنید ،
اطمینان حاصل کنید که به طور موثر وبلاگ می کنید محتوای نازک ارسال نکنید. در مورد افزودن ارزش فکر کنید. نگران فاش شدن همه اسرار تجاری
خود هستید؟ نباش مزرعه را واگذار کنید. به مردم آنقدر ارزش دهید که فوراً
به یک اقتدار در چشمان آنها تبدیل شوید. این
یکی از استراتژی های قدرتمندی است که می توانید برای بازاریابی هر مشاغل استفاده
کنید.
مرتبط : 5 راه
برای ایجاد مخاطب برای وبلاگ خود و 10 راه برای درآمدزایی پس از داشتن
4. بهینه سازی
موتور جستجو را درک کنید.
این منطقه بازاریابی است که من به
شدت شوق آن هستم. اما همچنین منطقه ای است که
بسیاری از مردم از آن وحشت زده می شوند. بله
، SEO می تواند ترسناک باشد. اما همچنین می تواند قدرتمند باشد. و وقتی یاد می گیرید که از آن
استفاده کنید و SEO را به روش صحیح یاد می گیرید ، آسمان واقعاً حد است.
شرکت هایی در خارج از کشور وجود
دارند که به شما می آموزند چگونه از PBN های
سایه دار و سایر طرح های پیوندی برای "فریب" Google استفاده کنید. این ممکن است نتایج کوتاه مدت را به دست
آورد ، اما در دراز مدت ، شما در آب گرم می روید. با SEO نمی توانید میانبرها را بگیرید. دقیقاً مانند تجارت ، اگر می خواهید نتایج
را ببینید ، باید کار و زمان خود را بگذارید.
نکاتی برای انجام این کار درست؟ کلمات
کلیدی اسپم نکنید. دستها پایین. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که
مردم مرتکب می شوند. محتوای
خود را برای انسانها ایجاد کنید و در ضمن ادای احترام به موتورهای جستجو کنید. اما مهمتر از همه ، اطمینان حاصل
کنید که هر آنچه را که انتقال می دهید روشنگری ، جذاب ، بی نظیر است و ارزش عظیمی
را به آن می افزاید.
مرتبط
: آموزش سئو: 12 قانون غیرقابل تغییر برای تسلط بر
جستجوی Google
5- تأثیر گذارهای اهرمی .
آیا می خواهید بدون نیاز به سالها
برای ساختن مخاطب ، این کلمه را از آنجا خارج کنید و دید خود را در رسانه های
اجتماعی تقویت کنید؟ پس
مطمئناً باید از تأثیرگذار استفاده کنید. اما نکته اصلی یافتن تأثیرگذار مناسب است. لازم نیست با میلیون ها دنبال
کننده با تأثیرگذار بروید. می
توانید با داشتن دهها هزار یا حتی صد هزار دنبال کننده ، از مؤلفه های تأثیرگذار
انتخاب کنید.
حیله؟ یک اثر گذار مناسب را در طاقچه خود پیدا
کنید تا مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید. این فقط مربوط به پخش پیام شما نیست. این در مورد پخش پیام شما به
پایگاه مصرف کننده مناسب است. اگر
بتوانید این کار را به درستی انجام دهید ، پس از فکر کردن در مورد سود بالقوه ای
که می تواند بازگرداند ، می توانید با توجه به سرمایه ای که در آن سرمایه گذاری
نشده است ، به مخاطبان قابل توجهی برسید.
اگر سیستم ها و محصولات فروش شما
موجود هستند ، این امر منطقی است. اگر
پیشنهادی دارید که به وضوح در حال تبدیل است و به راحتی قابل مشاهده است ، پس
احتمالاً این استراتژی بازاریابی مناسب برای شما در حال حاضر است. وضعیت را ارزیابی کنید و به افراد
تأثیرگذار دسترسی پیدا کنید و قیمت گذاری آنها را ارزیابی کنید. تست های کوچک انجام دهید و ببینید
چه عاملی انجام می شود ، سپس مقیاس انجام دهید.
مرتبط : 10 قانون
برای اعمال نفوذ رسانه های اجتماعی برای رشد مشاغل
ترفند های جذب مشتری اینترنتی
6. از تبلیغات فیس بوک با هدف گیری
مجدد استفاده کنید.
یکی از روشهای قدرتمندی که شما می
توانید این روزها برای بازاریابی در مورد هر چیزی استفاده کنید تبلیغات فیس بوک
است. با استفاده از فیس بوک می توانید
به مخاطبی بسیار خاص دسترسی پیدا کنید و می توانید خیلی راحت این کار را انجام
دهید. شما می توانید با توجه به علاقه ،
سن ، وضعیت روابط ، موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر را مورد هدف قرار دهید.
اما ترفند در اینجا برای دستیابی
به نتایج عالی فقط مربوط به ترافیک کلیک نیست. شما باید بر روی تبدیل و هدف گیری مجدد از
طریق پیکسل ها تمرکز کنید. اگر
نمی دانید چگونه
Facebook Pixel را
در سایت خود نصب کنید ، پس کاملاً باید یاد بگیرید که چگونه این کار را همین حالا
انجام دهید. حتی اگر تبلیغات فیس بوک را اجرا
نمی کنید ، می توانید مخاطبان خود را با پیکسل بسازید.
پیکسل ها همه افرادی را که به
سایت شما می آیند ردیابی می کنند و می توانید مخاطبان سفارشی را در اطراف خود
بسازید. به عنوان مثال ، اگر مطالبی در
مورد نحوه یادگیری رانندگی با کامیون نیمه را بنویسید و بازدید کنندگان را با
پیکسل ردیابی کنید ، می توانید گواهینامه رانندگی کامیون را به افرادی که قبلاً
علاقه ای به این موضوع نشان داده اند ، بخرید زیرا آنها از این صفحه خاص بازدید
کرده اند. و تبدیل های شما به سرعت بالا می
روند.
مرتبط : در اینجا نحوه تسلط بر تبلیغات در فیس بوک
و چرا شما باید استفاده کنید
7- از روش LinkedIn به درستی
استفاده کنید.
آیا در پروفایل LinkedIn خود ویدیویی دارید؟ آیا می دانید به راحتی می توانید
یکی را اضافه کنید؟ چرا
وقت خود را برای معرفی خود و شغل خود نمی گیرید. آن را به توضیحات نمایه خود پیوند دهید. این روشی آسان برای بازاریابی
منفعلانه تجارت شما است و وقتی درست انجام شود ، می تواند منجر به نتایج تکان
دهنده ای شود.
اگر اتصالات زیادی در LinkedIn دارید و واقعاً در آن جا ارسال
نمی کنید ، سریعاً شروع کنید. شما
می توانید به مخاطبان بزرگی برسید ، به خصوص وقتی که پست های شما ویروسی می شوند. این مکان بسیار خوبی برای انتقال
سفر کارآفرینی است. در
مورد چالش های خود صحبت کنید و داستان بگویید. هرچه داستان های شما مؤثرتر باشد ، وقتی
ویروسی می شوید ، احتمال بالقوه شما بیشتر می شود.
شما همچنین می توانید به مشاغل دیگر مراجعه کرده و با LinkedIn با کارآفرینان همفکر همکاری کنید. این یک منبع عالی برای منابع
تجاری است و افراد زیادی نیز از این امر غافل هستند.
8. ایجاد یک
برنامه وابسته.
اکثر مردم قدرت بازاریابی وابسته را درک نمی کنند . شرکت های وابسته می توانند سوخت
بزرگی را برای رشد فراهم کنند. اما
نزدیک شدن به شرکای مناسب همیشه آسان نیست. اگر می خواهید وابسته بزرگتر شما را جدی
بگیرد باید تبدیل خوبی داشته باشید.
فهمیدم که پیمایش در میدان مین
وابسته می تواند مشکل باشد. ماندگاری
آن طول می کشد و برای تحقق بخشیدن به آن ، رقت واقعی لازم است. اکثر ما بعد از چند مشکل ناامید
می شویم ، اما شما نمی توانید اجازه دهید عواطف در هنگام وابستگی به این روش دست
پیدا کنند. یک برنامه وابسته بسازید و به
شرکت های وابسته بالقوه ای که می توانند به شما کمک کنند دسترسی پیدا کنید.
وب سایتهای زیادی وجود دارد که می
توانید از آنها استفاده کنید ، مانند JVZoo از E. Brian Ross یا ClickBank و Junction از جانب تیم و آیلین باربر برای دریافت این کلمه.
9. از توالی
بازاریابی ایمیل استفاده کنید
بخشی از هر قیف فروش خوبی دنباله
بازاریابی ایمیل خواهد بود. این
پیام های خودکار است که پس از عضویت در لیست شما ، برای کاربران ارسال می شود. برای ایجاد ارتباط با مشترک از
دنباله ایمیل خود استفاده کنید. معتبر
و شفاف باشید. و سفر خود را منتقل کنید.
برای بخش بندی لیست خود از پاسخ
های ایمیل و کلیک استفاده کنید. به
عنوان مثال ، اگر کسی روی پیوند خاصی کلیک کند ، به وضوح علاقه ای به چیزی نشان
داده است. آن مشترک را برچسب بزنید تا بعداً
به آنها بازاریابی کنید. اگر
شخصی خرید ، آنها را به عنوان خریدار برچسب گذاری کند. شناسایی خریداران و منافع مشترکان شما
برای تقسیم بندی بسیار زیاد است.
وقتی پخش را ارسال می کنید ، تست
تقسیم را انجام می دهید. تقسیم
همه چیز را امتحان کنید ، در واقع ، شما هرگز نمی دانید که چه چیزی موثرترین خواهد
بود تا زمانی که ماشه را بکشید و آن را واقعا آزمایش کنید. این به شما کمک می کند درک کنید مخاطبان
شما بهتر چه واکنشی نشان می دهند ، شما را به یک ارتباط بهتر تبدیل می کنید و می
توانید به مشتریان خود بهتر بفروشید.
منابع:
Comments
Post a Comment