Skip to main content

9 استراتژی بازاریابی برای رشد اقتصادی شما


رشد یک تجارت آسان نیستاول ، شما به یک ایده عملی نیاز داریداز آنجا ، شما باید یک پل سودآور را کشف کنید ، یک جمعیت هدف را تعریف کنید و چیزی برای فروش آنها داشته باشیداین که آیا شما محصولات، خدمات یا اطلاعاتی را در حال پیاده کردن هستید، دریافت این کلمه به طور فزاینده ای سنگین شده استو بدون داشتن راهکارهای مناسب بازاریابی برای جلب رشد شما ، چانه‌زنی سود و ماندن در کنار هم تقریباً غیرممکن است.

برای مطالعه مقاله های مشابه اینجا کلیک کنید
با این حال، شناسایی استراتژی های مناسب برای بازاریابی مشاغل شما اغلب به علم موشک تشبیه می شودچگونه پیام خود را به مخاطبان صحیح می رسانید و آنرا به صورت مؤثر انجام می دهید؟ چگونه می توان دید را افزایش داد و ضمن حفظ سود با یک پیشنهاد تبدیل ، فروش را افزایش داد ؟ امروزه با توجه به اینکه از توجه رسانه های اجتماعی به شدت جلب توجه می کنیم ، برای بهینه سازی موتورهای جستجو ، وبلاگ نویسی و تبلیغات به ازای هر کلیک ، می توان فهمید که چرا اکثر آنها حاضرند موهای خود را بیرون بکشند.
حقیقت این است که آنچه شما را به این مرحله در تجارت رساند احتمالاً نمی تواند شما را به سطح بعدی برسانداگر احساس گیر کرده اید ، به یک عضو ادامه دهیداکثر کارآفرینان آنقدر مشغول کار "در" مشاغل خود هستند که از کار کردن در "کار" خودداری می کننددر نتیجه برخورد با فعالیت های روزانه یک شرکت که شامل دستیابی به مشتری ، تقاضای زنجیره تأمین و موارد دیگر است ، ما اغلب از به کار بستن راهبردهای مناسب بازاریابی که به رشد اقتصادی تجارت ما کمک می کند ، غفلت می کنیم.
چه کاری برای انجام این کار لازم است؟ به عبارت ساده ، شما باید برای یک لحظه قدم عقب برداریدشما باید مکانیک اصلی پیام خود و اینکه چگونه بطور مؤثر به مخاطبان بزرگتر برسید بدون از دست دادن پیراهن خود ، آنالیز و درک کنیدراز همه اینها چیست؟ مهم نیست از چه استراتژی بازاریابی استفاده می کنید ، اگر قیف فروش موثری نداشته باشید و تبدیل های خود را بهینه کنید ، فقط پول را دور می کنید.


دیجیتال مارکتینگ هومان


بهترین راهکارهای بازاریابی برای استفاده کدامند؟ 

بیشتر مشاغل با یک معضل روبرو هستنداین یک Catch-22 استبرای افزایش چشمگیر فروش ، نیاز به افزایش دید وجود دارداما برای دیدن بیشتر ، مشاغل مجبورند پول بیشتری خرج کنندوقتی این چاه خشک شود ، قرار است چه کاری انجام دهید؟
هیچ پاسخ روشنی و واضح برای آن سؤال وجود ندارد که همه شرایط را در بر بگیرداما مواردی وجود دارد که می توان امروز ، درست در حال حاضر ، حتی با بودجه کفشی ، برای دستیابی به مشتریان بیشتر بدون شکستن بانک ، انجام داد
10 استراتژی برو به فعالیت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنیدبازاریابی هر تجارت آنلاین . 


1.از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

شما نمی توانید رسانه های اجتماعی را نادیده بگیریداینجاست که همه به اصطلاح جادوها اتفاق می افتدبرخی از مشاغل صرفاً بر پشت رسانه های اجتماعی ساخته شده انددر ابتدا می تواند مرعوب کننده باشدمطمئناما وقتی حرکت می کنید ، می توانید در رسانه های اجتماعی پست بگذارید تا با گذشت زمان آسان تر و آسان تر شوید.
البته اگر پول برای سوزاندن داشته باشید ، می توانید یک مدیر رسانه های اجتماعی نیز استخدام کنیداما اگر اینکار را نکنید ، خودتان باشیدمعتبر باشیدافکار خود را ارسال کنیدمحصولات خود را ارسال کنید هر چیزی را که می دانید مناسب و مفید بنویسید که به مخاطبان شما کمک می کند اطلاعات بیشتری درباره شما و شغل خود و یا در مورد صنعتی که در آن هستید یاد بگیرید.
برای دستیابی به مشاغل موفق دیگر یا حتی برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه که ممکن است به دنبال محصولات و خدمات شما باشند از پیام های مستقیم در سیستم عامل هایی مانند Instagram و حتی Snapchat یا Twitter استفاده کنیداین بازاریابی بسیار قدرتمند است.
مرتبط :  10 قانون بازاریابی رسانه های اجتماعی


2.آموزش های ویدئویی ایجاد کنید.

یکی از مؤثرترین راه ها برای به دست آوردن این کلمه در کسب و کار شما ، ایجاد آموزش های ویدیویی استچیزهای مفیدی را به مردم یاد دهیدآنها را از طریق آن قدم بزنیددستان خود را نگه داریدآموزش های مرحله به مرحله همه عصبانیت استهرچه در این زمینه بهتر باشید و ارزش بیشتری کسب کنید ، سریعتر می توانید دید خود و در نهایت فروش خود را تقویت کنید.
امروز ، یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان در پشت گوگل است . هر وقت کسی بخواهد چیزی بصری یاد بگیرد ، به آنجا می رودشما احتمالاً این کار را خودتان بارها و بارها انجام داده ایدبنابراین فقط از خود بپرسید که چه چیزی می توانید در تجارت خود آموزش دهید که به مصرف کنندگان کمک کند تا برخی از مشکلات درد را حل کنند؟ در وهله اول چه چیزی شما را به تجارت تبدیل کرده است؟
سخت ترین قسمت؟ شنیدن صدای خودتان در حال پخش کردن و حتی دیدن خودتان استدر حال حاضر ، شما لازم نیست که به صورت بصری در دوربین ظاهر شوید ، اما به احتمال زیاد نیاز به شنیدن آن خواهید بودشما به مرور زمان به آن عادت می کنیداما شما نمی توانید دید و دسترس YouTube را نادیده بگیرید ، بنابراین از آنجا خارج شوید و فیلم های معتبر و مفیدی را امروز ، همین حالا شروع کنید.


مرتبط :  6 روش استفاده از فیلم برای فروش مفاهیم جدید محصول

3. اکنون وبلاگ نویسی را شروع کنید.

مطمئناً می توانید یک وبلاگ را شروع کنید . اگر یک وبلاگ برای تجارت خود ندارید ، باید بلافاصله آن را شروع کنیداما شما فقط لازم نیست که در وبلاگ خود وبلاگ بنویسیدبیشتر افراد وبلاگ نویسی را دنیای زندگی می دانند زیرا فاقد دید استواقعیت این است که وبلاگ شما مانند یک بیابان بی ثمر خواهد بود مگر اینکه بدانید که چه کاری انجام می دهید.
اما این فقط مربوط به ارسال ایده های شما در وبلاگ شما نیستشما باید وبلاگ نویسی را شروع کنیدبرای ارسال مطالب از سیستم عامل هایی مانند Medium استفاده کنیدبه سؤالات Quora و Reddit پاسخ دهید . یا از آنجا خارج شوید و روی پلتفرم انتشارات LinkedIn بروید . اینها همه حوزه های اقتدار است که هرکسی می تواند در آن پست کند ، که مخاطبان گسترده ای دارد ، همین حالا به شما امکان دسترسی فوری و فوری را می دهد.
هنگامی که وبلاگ می کنید ، اطمینان حاصل کنید که به طور موثر وبلاگ می کنید محتوای نازک ارسال نکنیددر مورد افزودن ارزش فکر کنیدنگران فاش شدن همه اسرار تجاری خود هستید؟ نباش مزرعه را واگذار کنیدبه مردم آنقدر ارزش دهید که فوراً به یک اقتدار در چشمان آنها تبدیل شویداین یکی از استراتژی های قدرتمندی است که می توانید برای بازاریابی هر مشاغل استفاده کنید.
مرتبط :  5 راه برای ایجاد مخاطب برای وبلاگ خود و 10 راه برای درآمدزایی پس از داشتن

4. بهینه سازی موتور جستجو را درک کنید

این منطقه بازاریابی است که من به شدت شوق آن هستماما همچنین منطقه ای است که بسیاری از مردم از آن وحشت زده می شوندبله ، SEO می تواند ترسناک باشداما همچنین می تواند قدرتمند باشدو وقتی یاد می گیرید که از آن استفاده کنید و SEO را به روش صحیح یاد می گیرید ، آسمان واقعاً حد است.
شرکت هایی در خارج از کشور وجود دارند که به شما می آموزند چگونه از PBN های سایه دار و سایر طرح های پیوندی برای "فریب" Google استفاده کنیداین ممکن است نتایج کوتاه مدت را به دست آورد ، اما در دراز مدت ، شما در آب گرم می رویدبا SEO نمی توانید میانبرها را بگیریددقیقاً مانند تجارت ، اگر می خواهید نتایج را ببینید ، باید کار و زمان خود را بگذارید.
نکاتی برای انجام این کار درست؟ کلمات کلیدی اسپم نکنیددستها پاییناین یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که مردم مرتکب می شوندمحتوای خود را برای انسانها ایجاد کنید و در ضمن ادای احترام به موتورهای جستجو کنیداما مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که انتقال می دهید روشنگری ، جذاب ، بی نظیر است و ارزش عظیمی را به آن می افزاید.
مرتبط
 :  آموزش سئو: 12 قانون غیرقابل تغییر برای تسلط بر جستجوی Google


5تأثیر گذارهای اهرمی .

آیا می خواهید بدون نیاز به سالها برای ساختن مخاطب ، این کلمه را از آنجا خارج کنید و دید خود را در رسانه های اجتماعی تقویت کنید؟ پس مطمئناً باید از تأثیرگذار استفاده کنیداما نکته اصلی یافتن تأثیرگذار مناسب استلازم نیست با میلیون ها دنبال کننده با تأثیرگذار برویدمی توانید با داشتن دهها هزار یا حتی صد هزار دنبال کننده ، از مؤلفه های تأثیرگذار انتخاب کنید.
حیله؟ یک اثر گذار مناسب را در طاقچه خود پیدا کنید تا مخاطبان مناسب را هدف قرار دهیداین فقط مربوط به پخش پیام شما نیستاین در مورد پخش پیام شما به پایگاه مصرف کننده مناسب استاگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید ، پس از فکر کردن در مورد سود بالقوه ای که می تواند بازگرداند ، می توانید با توجه به سرمایه ای که در آن سرمایه گذاری نشده است ، به مخاطبان قابل توجهی برسید.
اگر سیستم ها و محصولات فروش شما موجود هستند ، این امر منطقی استاگر پیشنهادی دارید که به وضوح در حال تبدیل است و به راحتی قابل مشاهده است ، پس احتمالاً این استراتژی بازاریابی مناسب برای شما در حال حاضر استوضعیت را ارزیابی کنید و به افراد تأثیرگذار دسترسی پیدا کنید و قیمت گذاری آنها را ارزیابی کنیدتست های کوچک انجام دهید و ببینید چه عاملی انجام می شود ، سپس مقیاس انجام دهید.
مرتبط :  10  قانون برای اعمال نفوذ رسانه های اجتماعی برای رشد مشاغل


 ترفند های جذب مشتری اینترنتی


6. از تبلیغات فیس بوک با هدف گیری مجدد استفاده کنید.

یکی از روشهای قدرتمندی که شما می توانید این روزها برای بازاریابی در مورد هر چیزی استفاده کنید تبلیغات فیس بوک استبا استفاده از فیس بوک می توانید به مخاطبی بسیار خاص دسترسی پیدا کنید و می توانید خیلی راحت این کار را انجام دهیدشما می توانید با توجه به علاقه ، سن ، وضعیت روابط ، موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر را مورد هدف قرار دهید.
اما ترفند در اینجا برای دستیابی به نتایج عالی فقط مربوط به ترافیک کلیک نیستشما باید بر روی تبدیل و هدف گیری مجدد از طریق پیکسل ها تمرکز کنیداگر نمی دانید چگونه Facebook Pixel را در سایت خود نصب کنید ، پس کاملاً باید یاد بگیرید که چگونه این کار را همین حالا انجام دهیدحتی اگر تبلیغات فیس بوک را اجرا نمی کنید ، می توانید مخاطبان خود را با پیکسل بسازید.
پیکسل ها همه افرادی را که به سایت شما می آیند ردیابی می کنند و می توانید مخاطبان سفارشی را در اطراف خود بسازیدبه عنوان مثال ، اگر مطالبی در مورد نحوه یادگیری رانندگی با کامیون نیمه را بنویسید و بازدید کنندگان را با پیکسل ردیابی کنید ، می توانید گواهینامه رانندگی کامیون را به افرادی که قبلاً علاقه ای به این موضوع نشان داده اند ، بخرید زیرا آنها از این صفحه خاص بازدید کرده اندو تبدیل های شما به سرعت بالا می روند.

مرتبط :   در اینجا نحوه تسلط بر تبلیغات در فیس بوک و چرا شما باید استفاده کنید

7- از روش LinkedIn به درستی استفاده کنید.

آیا در پروفایل LinkedIn خود ویدیویی دارید؟ آیا می دانید به راحتی می توانید یکی را اضافه کنید؟ چرا وقت خود را برای معرفی خود و شغل خود نمی گیریدآن را به توضیحات نمایه خود پیوند دهیداین روشی آسان برای بازاریابی منفعلانه تجارت شما است و وقتی درست انجام شود ، می تواند منجر به نتایج تکان دهنده ای شود.
اگر اتصالات زیادی در LinkedIn دارید و واقعاً در آن جا ارسال نمی کنید ، سریعاً شروع کنیدشما می توانید به مخاطبان بزرگی برسید ، به خصوص وقتی که پست های شما ویروسی می شونداین مکان بسیار خوبی برای انتقال سفر کارآفرینی استدر مورد چالش های خود صحبت کنید و داستان بگوییدهرچه داستان های شما مؤثرتر باشد ، وقتی ویروسی می شوید ، احتمال بالقوه شما بیشتر می شود.
شما همچنین می توانید به مشاغل دیگر مراجعه کرده و با LinkedIn با کارآفرینان همفکر همکاری کنیداین یک منبع عالی برای منابع تجاری است و افراد زیادی نیز از این امر غافل هستند.

مرتبط: لطفاً از تلاش برای "ویروسی شدن" در LinkedIn به طور جدی خودداری کنید 
8. ایجاد یک برنامه وابسته.
اکثر مردم قدرت بازاریابی وابسته را درک نمی کنند . شرکت های وابسته می توانند سوخت بزرگی را برای رشد فراهم کننداما نزدیک شدن به شرکای مناسب همیشه آسان نیستاگر می خواهید وابسته بزرگتر شما را جدی بگیرد باید تبدیل خوبی داشته باشید.
فهمیدم که پیمایش در میدان مین وابسته می تواند مشکل باشدماندگاری آن طول می کشد و برای تحقق بخشیدن به آن ، رقت واقعی لازم استاکثر ما بعد از چند مشکل ناامید می شویم ، اما شما نمی توانید اجازه دهید عواطف در هنگام وابستگی به این روش دست پیدا کنندیک برنامه وابسته بسازید و به شرکت های وابسته بالقوه ای که می توانند به شما کمک کنند دسترسی پیدا کنید.
وب سایتهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، مانند JVZoo از E. Brian Ross یا ClickBank و Junction از جانب تیم و آیلین باربر برای دریافت این کلمه.

9. از توالی بازاریابی ایمیل استفاده کنید

بخشی از هر قیف فروش خوبی دنباله بازاریابی ایمیل خواهد بوداین پیام های خودکار است که پس از عضویت در لیست شما ، برای کاربران ارسال می شودبرای ایجاد ارتباط با مشترک از دنباله ایمیل خود استفاده کنیدمعتبر و شفاف باشیدو سفر خود را منتقل کنید.
برای بخش بندی لیست خود از پاسخ های ایمیل و کلیک استفاده کنیدبه عنوان مثال ، اگر کسی روی پیوند خاصی کلیک کند ، به وضوح علاقه ای به چیزی نشان داده استآن مشترک را برچسب بزنید تا بعداً به آنها بازاریابی کنیداگر شخصی خرید ، آنها را به عنوان خریدار برچسب گذاری کندشناسایی خریداران و منافع مشترکان شما برای تقسیم بندی بسیار زیاد است.
وقتی پخش را ارسال می کنید ، تست تقسیم را انجام می دهیدتقسیم همه چیز را امتحان کنید ، در واقع ، شما هرگز نمی دانید که چه چیزی موثرترین خواهد بود تا زمانی که ماشه را بکشید و آن را واقعا آزمایش کنیداین به شما کمک می کند درک کنید مخاطبان شما بهتر چه واکنشی نشان می دهند ، شما را به یک ارتباط بهتر تبدیل می کنید و می توانید به مشتریان خود بهتر بفروشید.

منابع:





Comments

Popular posts from this blog

سؤالات مصاحبه برنامه نویسی

شرکت های بزرگی مانند آمازون ، گوگل و مایکروسافت همیشه در جستجوی اضافه کردن برنامه و استعداد توسعه نرم افزار برای پیوستن به لیست های خود هستند.  بنابراین ، برای جلب فرصتی سودآور با نامهای بزرگی مانند موارد فوق ، فرد باید تا حد امکان دانش بیشتری را جمع کند. برای سهولت در تلاش شما لیستی از 45 سؤال مصاحبه برنامه نویسی را گردآوری کرده ایم که هرکسی که برای برنامه  نویسی سؤالات مصاحبه برنامه ریزی می کند ، باید بداند. برای مشاهده ی مقالات مرتبط اینجا کلیک کنید سوالات و پاسخ های مصاحبه برتر برنامه نویسی سؤال: لطفاً با برنامه نویسی رایانه ، آنچه را می فهمید توضیح دهید. پاسخ:   همچنین به عنوان برنامه نویسی یا برنامه نویسی شناخته می شود ، برنامه نویسی رایانه فرآیند رمزگذاری یک الگوریتم در یک نماد گذاری ، معمولاً یک برنامه رایانه ای ، با استفاده از برخی زبان های برنامه نویسی است تا بتوان آن را توسط یک  کامپیوتر اجرا کرد. هر زبان برنامه نویسی شامل مجموعه ای از دستورالعمل ها برای رایانه برای اجرای مجموعه ای از کارها است.  برنامه نویسی یک فرآیند پیچیده است که شامل طراحی یک ال

موارد لازم برای مصاحبه

برای مصاحبه چه باید کرد 1. پوشه ما قصد داریم مقدار قابل توجهی از مستندات مورد نیاز خود را برای مصاحبه شغلی تشریح کنیم ، بنابراین اول از همه چیز می خواهید یک پوشه داشته باشید که بتوانید این اسناد را به طور مرتب ذخیره کنید. مربی حرفه هزاره دنور ، مستقر در دنور ، می گوید: این اقدام ساده ، یک مهارت نرم است که بسیاری از کارفرمایان به  دنبال نامزدها هستند. مصاحبه ی کاری هومان 2. چندین نسخه از رزومه شما شما به احتمال زیاد رزومه خود را هنگام درخواست شغل ارسال کرده اید ، اما فرض نکنید مصاحبه کننده نسخه ای از آن را در دست داشته باشد.  DeWall می گوید: "مدیران استخدام مشغول کار هستند و گاهی فراموش می کنند که رزومه خود را چاپ کنید." چرا چندین نسخه آورده؟  راشل لوک ، مربی حرفه ای در دانشگاه مریلند می گوید: "شما هرگز نمی دانید با چه تعداد  کارمند  ملاقات خواهید کرد."  "این نادر است که شما فقط با [مدیر استخدام] ملاقات می کنید." افزایش درآمد در میهن پرستان 3. کارت ویزیت مربی شغلی هزاره ، آناستازیا دکمه می گوید ،  اگرچه  رزومه کاری  شما  باید شامل